+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Blog

Contentmarketing vereist kennis over jezelf en je doelgroep

Contentmarketing vereist kennis over jezelf en je doelgroep

Als we vakgenoten en -bladen mogen geloven, is iedereen druk met contentmarketing. Talloze jaloersmakende voorbeelden en boeken vol praktische tips versterken die gedachte. Jeuken je handen ook al om klanten aan je te binden met meeslepende content? Heel goed, maar houd je nog even in. Bouwen aan een duurzame relatie kost tijd. Je moet namelijk…

Google+, we moeten er echt aan geloven

Google+, we moeten er echt aan geloven

Het is zover. Het negeren van Google+ behoort niet meer tot de mogelijkheden. Google heeft gisteren een nieuwe functie toegevoegd aan Google.nl. Knowledge Graph is de naam. En hierdoor gaat Google+ een belangrijkere rol innemen dan voorheen het geval was. Ja, we moeten er echt aan geloven. Alle marketeers opgelet. http://www.marketingfacts.nl/berichten/google-we-moeten-er-echt-aan-geloven

Nieuwe website Impact 4 ROI online

Nieuwe website Impact 4 ROI online

Impact 4 ROI heeft vanmiddag om 13:00 haar nieuwe website gelanceerd. De komende periode wordt de site verder geoptimaliseerd en uitgebreid met vooral vaktechnische content. Heb je opmerkingen, tips of aanbevelingen voor de nieuwe website? Laat het ons dan weten via het contactformulier of e-mail ons, zodat we de site verder kunnen ontwikkelen en waar…

Menu