+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

brandingHoe wint u klanten en en ook hun loyaliteit? Natuurlijk moet u hier goede producten of diensten hebben. Maar dat alleen is niet meer genoeg. Klanten hebben ruime keuze en gebruiken die.

Om klanten te winnen moet een merk aansprekend zijn voor hun doelgroepen. Om de loyaliteit te winnen hen het merk karakteristiek en waardevol te laten ervaren tijdens tijdens elk communicatie-, interactie- en gebruikersmoment.

Maar hoe creëert u zo’n aansprekend merk? En hoe klanten deze in de praktijk te laten ervaren?

 

Bouwen aan sterke merken

Door te continu te werken aan de kracht van uw merk, vergroot u uw succes op de lange en korte termijn. Met een gedegen aanpak ontwikkelen wij merken en de vertaling hierin naar de multi-channel aanpak.

Concurrentieanalyse en uw merkidentiteit

Het (verder) bouwen aan merken begint met een externe analyse van uw concurrenten. En waar u (wilt) dat u zich gaat bevinden met uw merk. Met het zicht op uw belangrijkste concurrenten gaan wij verder met het ontwikkelen van uw merkidentiteit. Hoe kunt u zich bij u passend en voor uw doelgroep onderscheidend uw merk versterken?

Waarmaken belofte = vergroten klantloyaliteit

Bij sterke merken zullen de propositie en de merkbeleving in alle aspecten in de praktijk gerealiseerd worden en daarmee de klantloyaliteit vergroot.

  1. Duidelijke verwachting scheppen vanuit de merkidentiteit. En hiermee uw doelgroepen boeien en binden
  2. Passende Propositie met daarbij horende producten en diensten
  3. Klantbeleving die op elk contact en gebruikerservaringsmoment het merk versterken

Hoe consistenter en karakteristieker klanten uw merkidentiteit in de praktijk ervaren hoe sterker uw merk voor hen wordt. En daarmee aan het bouwen voor uw succes voor nu en in de toekomst. Graag werken wij met u aan het verder ontwikkelen van de identiteit van uw merk en hoe dit zich vertaalt in de praktijk.

Menu