+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Bij het ontwikkelen van een sterk merk moet op alle belangrijke aspecten bepaald worden wat deze voor u en uw doelgroep inhoudt. Belangrijke onderdelen van de merkidentiteit zijn:

  1. merkdroom: hoe ziet u de ideale wereld eruit voor uw klanten op uw merkgebied?
  2. merkbelofte: welke belofte doet u in uw geschetste merkdroom?
  3. merknaam: welke aspecten wilt u hierin uitdrukken?
  4. merkdesign: welk (visuele) communicatie versterkt uw merk?

Bij sterke merken zal de merkidentiteit in de praktijk door de klant worden ervaren.

Met sterk merk belefd klant merkbelofte

Elke keer dat een klant of prospect de merkdroom en belofte in de praktijk beleeft op een positieve, passende en onderscheidende manier zal uw kans op zijn loyaliteit toenemen. Wel zal u dit elke keer moeten bewijzen, want de klanten zijn kritisch en de merkreputatie zal te voet komen en als u niet consistent levert te paard gaan. Samen met u werken wij graag met behulp van Customer Journeys hoe u continu werkt aan het laten groeien van de loyaliteit van uw klanten met een effectieve online multi channel aanpak.

 

Menu