+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Online implementaties & beheerKlanten zijn steeds meer online en gebruiken de verschillende kanalen vaak voor verschillende doeleinden. Voor het vinden van de producten en diensten die zij willen kopen. En bij wie. Zij zijn kritisch in of bedrijven een goede online ervaring leveren en bovendien ongeduldig. Als zij gemakkelijk kunnen vinden wat zij zoeken en dat telkens weer dan kunt u hun loyaliteit winnen. Maar hoe zorgt u ervoor dat de online ervaring van uw bedrijf hen aanspreekt, uw merk en ook hun loyaliteit versterkt?

Online implementaties & beheer

  1. Wat zijn uw online doelstellingen?: Allen uw merk versterken? Alleen offline verkoop stimuleren of ook online? ;
  2. Hoe wilt u uw merk vertalen in uw online uitstraling en beleving? Hoe wilt u die vertaling in de layout en beelden van uw website? Welke doelgroepen hoe wilt u hoe en via welk online kanaal bereiken?
  3. Hoe bepaalt u het succes van uw online aanpak? Wat voor u succes betekent is afhankelijk van uw online doelstellingen. Deze samen duidelijk bepalen geeft u grip op uw online succes en groei daarin.
  4. Hoe heeft u grip en sturing op de dagelijkse ervaringen van uw online bezoekers? Hiervoor moet u van tevoren bepalen hoe uw dit met wie in uw organisatie gaat laten uitvoeren en hoe u hier zicht op heeft. Zelf doen of gedeeltelijk uit besteden?

Alle veranderingen online zijn direct zichtbaar voor uw klanten en prospects. En die gaan samen snel door al uw online kanalen. Deze moeten daarom altijd goed op elkaar afgestemd zijn. En online implementaties moeten altijd in vanuit uw bezoekers bepaald blokken functionaliteiten in zijn geheel opgeleverd worden. Fasering in deze blokken zorgt voor grip, snelheid en kwaliteit.

Menu