+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Klanten zijn steeds meer online en gewend om op allerlei fora hun informatie op te halen, met elkaar van gedachten te wisselen en te helpen. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om een eigen klantforum op te zetten. Het hebben van een eigen klantforum heeft duidelijke voordelen.

Voordelen klantforum

  • Beter zicht op wat er bij uw klanten leeft
  • Verbeteren op efficiënte van uw klantenservice door het faciliteren dat klanten elkaar onderling helpen.

Opzettten en beheer klantforum

  • Wat is uw doelstelling van uw klantforum?
  • Hoe zorgt u dat u de verwachtingen van uw klantforum goed managed?
  • Hoe zorgt u voor de juiste expertise en capaciteit van uw klantforum team?

Zorg dat bij het opzetten van uw klantforum alle dingen die u doet ook continu de kwaliteit kunt leveren die u voor ogen hebt. Anders loopt u het risico voor imagoschade en veel onnodig werk. Met een goed opgezet klantforum kunt u efficiënt de klantbeleving verbeteren en hun loyaliteit verhogen. Er zijn zelfs bedrijven die hun volledige klantenservice realiseren met hun klantforum. Voor veel bedrijven past het beter om een klantforum als aanvulling op hun klantenservice te hebben.

Menu