+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

hSocial media kanalen zijn een van de kanalen waar u uw doelgroepen kunt bereiken, boeien en binden. En ook daar hen uw merk onderscheidend laten ervaren. Maar hoe doet u dat?

Stappen voor social media strategie

  • Bepaal eerst in welke social media kanalen u actief wilt zijn?
  • Hoe wilt u in welk kanaal actief zijn? Kunt u dit consistent in de praktijk blijven waarmaken? Een social media kanaal stoppen kan veel reputatieschade opleveren.
  • Welke andere social media kanalen gaat u monitoren? En hoe gaat u hiermee om?
  • Heeft u een duidelijke social media richtlijnen voor uw  ‘social media’ team medewerkers? En ook voor uw overige medewerkers
  • Hoe heeft u op een effectieve en efficiënte grip op de consistentie en kwaliteit in de gekozen social media kanalen?

Practische zaken aan bod zoals

  • Hoe maak ik een account aan? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook?
  • In welke conversaties kom ik voor? Hoe kan ik dat monitoren?
  • Hoe verzamel ik data over mijn social media inzet, hoe interpreteer ik dit en wat leer ik daarvan?

In de praktijk zullen er nog meer zaken aan bod komen waarbij we afstemmen wie welke acties zal uitvoeren.

Menu