+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

hOm uw klanten te vinden en te behouden moet u hen boeien, overhalen diensten van u af te nemen en dit te blijven doen. Maar waar zijn uw klanten? Hoe en waar communiceren zij met elkaar en met uw organisatie? En wat is om welk moment waardevol voor hen?

Uw klanten zijn bewust van hun grote keuze. En steeds meer gewend te kunnen communiceren met organisatie via de kanalen die hun voorkeur hebben en op de momenten dat hen dit goed uitkomt. Als dan een organisatie niet met hen de interactie en communicatie weet te realiseren die hen overtuigt… is het moment daar waarop ze zich weer sterker op zoek gaan naar nieuwe producten van andere organisaties.

Effectieve multichannel aanpak

Om effectief te zijn in het winnen en behouden van uw klanten moet u continu bouwen aan de kracht van uw merken. Eerst door te bepalen welke diensten en beleving die u daarbij gaat leveren. En daarna door een effectieve multichannel aanpak te ontwikkelen door:

  1. Te bepalen wie uw doelgroep is;
  2. Waar zij hoe, wanneer en met welke doelstellingen communiceren;
  3. Met Customer Journeys bepalen wanneer u wanneer het onderscheid kunt maken voor het winnen van hun loyaliteit;
  4. Vertaling van de bovenstaande zaken in de wensen en eisen voor een effectieve multichannel aanpak.

Aan de hand van uw jaar- en lange termijn doelstellingen bepalen wij samen wat voor u nu een goede stap in de verbetering van uw multichannel aanpak is. En ook wat dit betekent voor uw online strategie. Met Customer Journeys zullen wij exact met u bepalen wat uw wanneer en hoe gaat communiceren voor uw klanten en prospects. En dit voor het versterken van uw merk en klantloyaliteit.

Menu