+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Vraagt u uw klanten of ze weer voor uw merk gaan kiezen? En neemt u dit als basis voor uw verbeteringen en innovaties? Vooral blijven doen, maar wel met verstand van zaken. Uit onderzoek van Dan Hill blijkt dat mensen denken dat zij veel rationeler keuzes maken dan zij in werkelijkheid. Mensen voelen eerst en voorzien direct daarna hun gevoelens met rationele argumenten. Sterker nog, uit onderzoek van Festinger blijkt dat mensen zelfs liegen tegen zichzelf om hun ervaringen in lijn te brengen met hun aannames en vooroordelen.

Verhoging succes door verlagen complexiteit en inzet loyaliteitsaanpak

Als klanten gevraagd worden wat ze willen antwoorden zij vaak: meer keuze en meer functionaliteiten. Als we hun gedrag bekijken dan kopen zij sneller en vaker als wij hen minder keuzes aanbieden. Ook zullen bepaalde ervaringen onbelangrijk zijn voor hun loyaliteit en andere juist doorslaggevend. Inzet van de laatste inzichten hiervan verhoogd uw omzet en klantloyaliteit.
Customer Journey vs klantloyaliteit

Met Customer Journeys uw klantloyaliteitsaanpak ontwikkelen

Om een effectieve online aanpak te ontwikkelen is het belangrijk om de laatste inzichten voor loyaliteit toe te passen op uw merkbeleving in de verschillende Customer Journeys. Zou ontwikkelen wij samen met u wat wanneer voor welke doelgroep hun loyaliteit en aankoopgedrag positief beïnvloed.

Menu