+31 (0)6-18974725contact@impact4roi.nl

Het is onze passie om de resultaten van onze klanten te verbeteren van hun merk en hun online oplossingen. Sterke merken omdat mensen steeds meer zaken kopen van merken die hen aanspreken en vertrouwen. En dat bedrijven met een uitgekiende loyaliteitsaanpak hun omzet sterk kunnen laten groeien. Graag helpen wij hen hierbij.

Hierbij werken vanuit onze waarden:

  1. Focus op resultenten voor onze klanten vanuit waarde creëren voor hun eindklanten
  2. Versterken van merken en vergroten van klantloyaliteit
  3. Praktische aanpak met duidelijke afspraken en open communicatie

Bouwen aan sterke merken
Hoe kunnen bedrijven hun merk versterken met een vertaling naar een multichannel benadering die hen loyale klanten levert? Gewoon aan hun doelgroep vragen wat ze willen levert een te dure Rolls Roys op zonder onderscheidende positionering. Met een gedegen aanpak ontwikkelen wij met klanten een sterk merk: wie willen zij voor hun klanten en wat hen leveren? Hoe kan dit vertaald worden in de visuele aspecten, communicatie en klantinteractie?

Klanten winnen en behouden
Om klanten te winnen moeten bedrijven hun doelgroep met een aansprekend merk boeien en overtuigen van hen te kopen. Om hen te behouden moeten zij de gewekte verwachtingen onderscheidend waarmaken. Belangrijk is dus dat zij precies weten welke verwachtingen zij willen scheppen en deze daadwerkelijk ook op elk moment weten te wekken bij hun klanten. En toch is dit nog niet voldoende voor succes. Om loyale klanten te krijgen hebben bedrijven een loyaliteitsstrategie nodig. Hiervoor zijn meerdere redenen zoals:

  1. De meeste beslissingen voor loyaliteit worden genomen door hun onderbewuste. Hierop hebben klanten geen zicht en invloed. Wel zullen zij het achteraf goed praten zoals bijvoorbeeld Daniel Kahneman in zijn onderzoeken heeft bewezen
  2. Om onderscheidende en betaalbare producten en dienstverlening te realiseren moeten bedrijven juist niet op alle onderdelen de hoogste scoren halen. Wel op de juiste momenten die bijdragen aan klantloyaliteit

Voor het winnen en behouden van klanten moeten bedrijven dus ook een effectieve loyaliteitsaanpak hebben die de laatste inzichten hiervoor inzet. En weten wat wel en niet zinvol is om aan klanten te vragen.

Ontwikkelen en implementeren van (online) multichannel oplossingen
Bij het ontwikkelen van de online multichannel oplossingen zullen de volgende aspecten als uitganspunt genomen worden:

  1. Merk: belofte, beleving, visuele uitstraling als ook de type producten en diensten.
  2. Klantloyalitsaanpak: wat is op welk moment waardevol voor online bezoekers en wat draagt wanneer bij aan hun loyaliteit?

Bij online oplossingen zullen ook analyses bemaakt worden van beschikbare data van het online gedrag van doelgroepen.

Voor de realisatie van onze passie bieden wij de volgende diensten:

  1. Branding: (verder) ontwikkelen van een merk
  2. Online multichannel advies: vertaling van het merk en doelstellingen in online communicatie en interactie met Customer Journeys
  3. Online implementatie & beheer van websites, webshops en social media.
  4. Copy writing: creeeren of verbeteren van de inhoud van online kanalen en documenten
  5. Online promotie met o.a. SEO
  6. Grafisch ontwerpen voor online kanalen en documenten

Hierbij verzorgen wij graag de volledige oplossing voor een of meerdere deelgebieden. Van verder ontwikkelen van merken, naar de online multi-channel aanpak  en implementatie in de praktijk. Vaak zal de situatie van een organisatie zijn: focus op een van deze deelgebieden voor meer resultaat. Graag gaan wij het gesprek op welk gebied we samen resultaten gaan realiseren.

Menu